Οι επιχειρήσεις που πωλούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους online μπορούν σήμερα να βελτιστοποιήσουν δραστικά τις επιδόσεις τους, απαντώντας στις πολλές ερωτήσεις της πελατείας τους, χάρη σε ένα εργαλείο online chat που μπορούν να εγκαταστήσουν στην ιστοσελίδα τους. Όποιο εργαλείο online chat και αν χρησιμοποιείτε, θα χρειαστείτε μια ομάδα για να απαντά σε πραγματικό χρόνο στις ερωτήσεις και τα αιτήματα του κοινού σας. Μετά το στάδιο του chatbot και των τυποποιημένων απαντήσεων, η Ubinaweb μπορεί να παρέμβει για να επικοινωνήσει με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας.
- Διαχείριση του χρόνου αναμονής.
- Κατηγοριοποίηση των αναμονών.
- Προτεραιοποίηση των βασικών πελατών.
- Ισορροπία και μεταφορά μεταξύ υποστήριξης και πωλήσεων.
- Διαχείριση πόρων ανάλογα με τις ώρες αιχμής.
- Τήρηση των χρονικών περιθωρίων και προθεσμιών που έχει ορίσει ο πελάτης.
- Χρήση chatbots.
- Χρήση τυποποιημένων απαντήσεων ("canned responses").
Η υπηρεσία μας για φρεζάρισμα/CNC χάραξη είναι κατάλληλη για τη δημιουργία υψηλών/χαμηλών αναγλύφων και χάραξη υλικών όπως:
- Dibond
- Ξύλο
- Ακρυλικό
- Αλουμίνιο
- Φαινολικό
μεταξύ άλλων.